24 Şubat 2015 Salı

Ustam ve Ben - Elif ŞAFAK - Doğan Kitap

Kahramanız Cihan ve fili Çota ile 16.yüzyıl İstanbul'una gitmeye hazır mısınız? 

Çota ender rastlanan beyaz bir fildir, bu ayırt edici özelliği onu saray bahçesine kadar taşır. Cihan'ın fili Çota ile Hindistan'dan başlayıp İstanbul'a uzanan hikayesi Mimar Sinan ile kesişir. Kesişen hayatlar aklı karıştıran ancak hiç bir zaman saklı kalamayan sırlar...

Ustam ve Ben bir çok sır içerirken Cihan'la beraber bu sırları çözmek size heyecan verecek. 

Kitabın içerisinden bir kaç cümle paylaşmak istiyorum;

"... O kadar uzun zaman önceydi ki hafızam hatıraları eritip som bir sızıya çevirdi.Yüzlerini bile unuttum.Ne tuhaf, sözleri hatırlıyorum oysa; verdiğimiz ve sonra tutamadığımız tüm sözleri." 



Ve son olarak dip not:


Bu mistik eser toplamda 230.000 Adet basılmış durumda.


Elif Şafak - Ustam ve Ben




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder